10/1

SKOLAN BORJAR!!!! for er som ar hemme vill saga :D
Har ar det varmt och skont...
Gat dagen handlade om att ligga och glassa framfor polen med "en paraplydrnik" som stod och vanta nar vi kom upp...(igentligen var det ny pressad mango juice utan parply och alkohol!!!)
Maten ar valdigt enformig, pomme bjuds det pa till frukost varige dag.
Det finns GRODOR!!!! men vad hade jag forvantat mig, att vi skulle komma till ett land utan grodor?? Da trode jag fel:/ xD
Fanny har ramlat av en stol nar vi at xD
Jag och Elen har varit sjuka:/ men vi vet inte vad det var?!
Jag har fatt over 50 myggbett!!! Inte ok...
Vi har bestigit ett berg, riktigt stolt over mig sjalv:D
Annars sa ar allt bra har nere i Afrika. Varmt, sol, regn, aska och groddor..!!
Saknar alla hemma bara, men jag kommer ju att komma hem.


// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0