ni dar hemma borjar skolan idag!

 
hejsan!
svart att skriva sa har nar man inte har en dator precis nar man vill.. man vet inte riktigt vad man ska skriva just da men vi har det iaf jatte bra, det ar gott och val varmt, pa kvallarna och natterna regnar det en del men det gor ju inget, bara skont! tyvarr ar ju blixtrarna stora som jag vet inte vad, sa jag ar livradd men det ar val en del av utmaningen antar jag, usch! nu har jag ocksa proppat i mej en hel del varktabletter eftersom jag blev sjuk, lite dumt men sa blir det i bland!
det kanns lite konstigt nar man gar pa stan har nere alla roppar, visslar och flortar at oss tjejer! tror johan och andreas ar lite avundsjuka ;)
Idag har vi varit pa skolan en liten stund traffat nagra grabbar som babbla pa ratt bra med oss innan vi var tvugna att aka, vi har aven varit pa studiebesok pa en bioodling (?), stort var det och manga hundra tusen trad fanns det! vi har gatt pa marknad och pa stan, manga tigger av oss, det ar nog det jobbigaste men det ar val bara att inse vilken tur vi som lever i sverige har! kommer nog andra min insikt i vissa grejer nar jag kommer hem. vi har badat och solat, atit massvis med god mat, det ar helt okej har nere ;)

men jag ar enda lite avundsjuk pa er dar hemma som far borja pa vreta i dag och traffa alla underbara manniskor. saknar hem en hel del faktiskt, vissa grejer och personer mer an andra! 
men nu ska vi nog hitta pa nagonting annat, inte sitta har inne och svattas ihal, utan vi ska ga ut och svattas! mycket battre (!?)

foresten, sa har vi hittat suuuuper goda kinder agg! inte som dom hemma, utan mycket battre, skulle kunna leva pa dom, ett tag iallafal! ;)

jag tycker ni ska kommentera och fraga sa mycket ni undrar!
skriver dagbok varje dag, sa nar jag kommer hem kan ni fa lite mer detaljerade berattelser, som om doda getter pa pakethallare, bergsklattring som slutade halv vags for vissa, om en valdigt sjuk ellen, eller mina valdigt sjukt bra vanner som ar med mig, om alla kryp, vissa skalbaggar stora som krakor och myror som ar snabba som raketar, trafik regler som inte finns och mycket annat!

hoppas ni har det bra, Saknar er!
PUSS ELLEN! <3


Kommentarer
Postat av: Moster M

Om en väldigt sjuk Ellen vill vi inte höra!!!

Vad är det för fel på dig unge? Inget allvarligt hoppas jag.

Kram

2011-01-10 @ 14:39:08
Postat av: Frida

Låter helt sjukt bra (förutom att du är sjuk) är väldigt avis!!!

2011-01-10 @ 15:45:12
Postat av: Moster Amis

Ciao Ellen, Det låter som att ni har jättemysigt, men gör ni nåt annat än äter??Solar?? Badar?

Hoppas att du passar på o njuter..

Kram

2011-01-10 @ 19:19:44
Postat av: ingemar o morrrmorr

Hej ellen! akta dej för otäcka smä kryp och stora hade du haft mormor med dej så hade du mäst försvara henne för dessa nu räcker det med att du försvarar dej själv!!! Vi är kvar i italien men åker hem på onsdag natt, vi har 10 plus här och är nöjda med det, bistra tider väntar väl när vi kommer hem. ¨puss o kram / ingemar o mormor

2011-01-10 @ 19:55:54
Postat av: Kusin Karro

Hej!



Låter som du har det bra :) Läste nått om nypressad mangojuice och blev genast grön av avundsjuka. Njut så mycket du kan och se till att du minns människorna bättre än djuren när du kommer hem. Det är de som gör resan värd att göra. (iaf om du frågar mig)



(Otaktiskt att berätta att du har varit sjuk ;) det gör man ev när man kommer hem :P Men hoppas du kryar på dig och... kom ihåg cocacola är den bästa universal medicinen som finns..)



Tänk också på att du är på södra halvklotet nu, så du hänger egentligen upponer, hur coolt är inte det :D?



Ta vara på tiden!

Kram

2011-01-13 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0