snart kommer vi Mocambique!


Nu äntligen har jag kommit in på bloggen, har skrivit fel varenda gång, och fatta inte felet först nu! dumt.
aja, nu är det ialla fall inte långt kvar tills vi åker. sissådär sex timmar och trettiofem minuter tills jag åker hem i från vikbolandet till norrköping där jag träffar sofia och fanny och sedan kommer brad och de andra och hämtar upp oss så åker vi mot arlanda.
klockan tolv noll noll, lyfter planet! spännande!

Stockholm 12.00 - 14.20 Munchen  
Munchen 20.50 - 08.35 Johannesburg
Johannesburg  11.30 - 13.10 Beira

så vi är alltså framme i beira vid tio över ett på torsdag sen tror jag att vi skulle åka buss till Chimoio som tog ungefär två timmar! :)

även att det är ett tag mellan flygningarna tror jag att vi kan få ganska kul, det blir vad man gör det till!
men nu borde jag nog titta igenom min packning så jag har fått med mig det mesta och duscha länge, för vem vet när vi kommer får duscha nästa gång?! 
Vilken otrolig upplevelse och resa detta kommer bli! :D
Hoppas ni här hemma i Sverige kommer ha det riktigt kallt, skade glädje! haha. Men ändå riktigt bra och speciellt alla vreta elever som flyttar in i nya skolan på måndag!
Puss och hej, vid den här tiden i morgon flyger jag någonstans där ute i världen!

/ Ellen

 och nu lovar jag att jag kommer skriva så ofta vi får tillfälle!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas ni far det superbra och att ni blir ackligt bruna!!!! kraam

2011-01-05 @ 19:55:16
URL: http://gotoirland.blogg.se/
Postat av: hoppas ni får det toppenbra spec. ellen/ingemar o mormor

2011-01-06 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0